Leveringen worden gedaan naar het adres dat op het bestelformulier is aangegeven.

De levering wordt verzorgd door MondiaRelay en PostNL, bezorgservice met tracking. Levertijden zijn slechts indicatief; als ze langer dan dertig dagen na de bestelling zijn, kan het verkoopcontract worden beëindigd en de koper worden terugbetaald.

Het bedrijf VAN ORTON B.V kan op verzoek het trackingnummer van zijn pakket per e-mail aan de koper bezorgen als gevolg van een vertraging. De koper wordt door zijn postbode thuisbezorgd. In geval van afwezigheid van de koper ontvangt hij een kennisgeving van doorgang van zijn postbode, die hem in staat stelt om de bestelde producten bij het dichtstbijzijnde postkantoor in te trekken voor een door de postdiensten aangegeven periode. De transportrisico's zijn de verantwoordelijkheid van de koper vanaf het moment dat de artikelen het bedrijf van VANTON B.V.

De koper is verplicht om de aanwezigheid van de medewerker van La Poste of de bezorger, de staat van de verpakking van de goederen en de inhoud ervan na aflevering te controleren. In het geval van schade tijdens het transport, moet er binnen twee dagen na levering protest worden ingediend bij de vervoerder.